Hopp til innhold

Kristus i Det Gamle Testamentet PAKKETILBUD

747,00598,00

Bokserien om Kristus i Det Gamle Testamentet ble bestselgeren i 2017.  Bøkene viser hvordan Kristus og evangeliet forkynnes i alle bøkene i Det Gamle Testamentet.  Bok nr 1 tar for seg Mosebøkene, bok nr 2 har ett kapittel fra hver av profetbøkene, mens bok nr 3 gjør det samme med den delen av Det Gamle Testamentet som vi kaller Skriftene.  Mange har tatt kontakt med forlaget og forfatteren for å fortelle at bøkene har åpnet deres øyne for sammenhenger i Bibelen de ikke hadde sett før.  Bøkene er innbundet i hardcover.  Alle er på over 200 sider, og selges enkeltvis for 249,- pr stk.  Kjøper du dem samlet i dette pakketilbudet sparer du 149,-

SAGT OM BØKENE: "Velskrevet og godt dokumentert.  Disse bøkene kan virkelig anbefales.  Ved å lese disse bøkene "faller brikkene på plass" og en opplever å få innblikk i en hel Bibel. Veldig bra!" - Karstein Magnar Pahr, pastor og menighetsforstander.  "Disse tre bøkene vil jeg virkelig anbefale.  Ulf Magne Løvdahl har en unik og god måte å skrive på, samt et språk som er relevant for vår tid.  Interessant og grundig, lettlest og oppbyggelig.  Kjøp alle tre!" - Fred Vidar Tveter, evangelist.  "Gott råd: Köp dessa böcker! Ovärderligt att ha för studium och till fördjuping. Ulf Magne har gjort ett otroligt viktigt arbete för oss alla" - Hans Sundberg, pastor og dr. theol.  "Bøkene gjev god hjelp til å få fram samanhengen mellom GT og NT, og det Jesus seier, at: Skriften talar om meg." - Johannes Kleppa, prest og journalist/redaktør i avisen Dagen. "I en tid hvor bibelkunnskapen er lav, er det rent oppbyggelig å lese bøker om øser av de bibelske kildene og gir næring for troen." - Bjørn Olav Hansen, pastor, forfatter og bønneleder.

Del denne siden med andre!

Share on FacebookShare on Twitter

Personvernerklæring